Κυριακή 10 Μαρτίου 2024

Προσέξτε σε ποιους δίνετε τα λεφτά σας! Εγώ βρήκα πλαστικό μέσα στο φαγητό και με θεωρούν ηλίθια... γιατί δεν φέρθηκα όπως τους αξίζει!!!


 

Τον Δεκέμβριο του 2022 παραγγέλνω φαγητό μέσω γνωστής πλατφόρμας, από επώνυμη αλυσίδα εστίασης. Τρώγοντας, δαγκώνω ξαφνικά κάτι πολύ σκληρό… το οποίο ήταν ένα κομμάτι πλαστικό που έμοιαζε με μεγάλη λωρίδα κρεμμυδιού. Ενημερώνω αμέσως την πλατφόρμα για το γεγονός και αφού μου ζητούν χίλια συγνώμη οι άνθρωποι, επικοινωνούν με το κατάστημα, το οποίο ΑΡΝΕΙΤΑΙ να μου στείλει κάποια άλλη μερίδα φαγητού(!!!!) αλλά και να δώσει οποιαδήποτε άλλη εξήγηση σχετικά με το περιστατικό!

Στις έντονες διαμαρτυρίες μου για την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ αντιμετώπιση τους, οι μοναδικοί που ζήτησαν συγνώμη για ότι συνέβη.. ήταν οι προϊστάμενοι της πλατφόρμας, οι οποίοι δεν έφταιγαν κιόλας οι άνθρωποι.. αφού ευθύνη τους ήταν να μεταφέρουν σωστά το φαγητό.. όχι να απολογηθούν για την ποιότητα του και την άρνηση του καταστήματος να το αντικαταστήσουν με απίστευτο αντιεπαγγελματισμό!

Η συμπεριφορά τους πραγματικά με είχε κάνει έξαλλη.. γιατί προσπαθούσαν να υποτιμήσουν την νοημοσύνη μου ζητώντας και τα ρέστα από πάνω!

Έτσι λοιπόν έβαλα μια δικηγόρο να επικοινωνήσει με το κατάστημα.. απαιτώντας τις ανάλογες εξηγήσεις από τον προϊστάμενο!  

Αποτέλεσμα  ήταν, να περάσουν κοντά 2 μήνες, χωρίς κάποια ουσιαστική εξήγηση γιατί υποστήριζε πως δεν μπορούσε εύκολα να επικοινωνήσει με τους δικηγόρους της εταιρείας… και όταν τους «βρήκε» αντί να μας φέρει σε επαφή, ρωτούσε, τι ακριβώς ζητούσα εγώ!

Ότι μας δούλευε ήταν πλέον πασιφανές ακόμα και σε ένα μικρό παιδί και όταν τον πήρα προσωπικά.. για να του πω τι θα γίνει τελικά με την περίπτωση του… μου ζήτησε συγνώμη για την καθυστέρηση, για την οποία ευθυνόταν, όπως μου είπε, ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας που είχε… το οποίο  επιδεινώνεται από την πίεση και το άγχος!

Επειδή λοιπόν πάνω από όλα είμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ… του είπα να κάνει με ηρεμία τις εξετάσεις που έπρεπε και όταν τελειώσει με το καλό να επικοινωνήσει εκείνος μαζί μου, ώστε να μην επιβαρυνθεί περισσότερο η υγεία του με την προτροπή… πως με θετική αντιμετώπιση όλα λύνονται! Αρκεί να υπάρχει τέτοια διάθεση!

Πέρασαν περίπου έξι μήνες χωρίς να έχω κάποιο νέο, όταν αποφασίζω να επικοινωνήσω πάλι, εγώ! Μου ζητάει λίγο χρόνο ακόμα… και έτσι, περνούν άλλοι τέσσερις, όταν αποφασίζω πλέον να ξεκαθαρίσω την κατάσταση γιατί είχε τραβήξει πολύ!

Για να πω την αλήθεια… δεν μου έκανε εντύπωση η χυδαία συμπεριφορά του… που ούτε λίγο, ούτε πολύ, μου είπε ότι τον ενοχλώ κιόλας… και αν ήθελα κάποια αποζημίωση η εταιρεία δεν δίνει λεφτά και να μην περιμένω τίποτα εκτός από κάποια είδη από αυτά που πουλούσαν και μπορούσε να μου δώσει από το κατάστημα που εργαζόταν!!!!

Μου το είπε δε με τέτοια «μαγκιά» και τόση μεγάλη απαξίωση στο πρόσωπο μου.. που ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΦΗΝΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ.. παρά να ΑΠΑΙΤΩ πλέον οτιδήποτε νόμιμο δικαιούμαι!!! Του εξήγησα βέβαια πως πολυεθνικές εταιρείες κολοσσοί πληρώνουν σε τέτοιες περιπτώσεις.. όχι η δικιά του που δεν είναι ούτε κουκίδα μπροστά τους!!!

Ύστερα ,λοιπόν, από αυτές τις εξελίξεις, αποφασίζω να πάρω τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης, παραμονές Χριστουγέννων που μας πέρασαν, ύστερα ακριβώς, από ένα χρόνο από τότε που συνέβη το περιστατικό.

Αφού μου δήλωσε άγνοια για όσα είχαν συμβεί.. με παρακαλεί να μιλήσουμε ΑΜΕΣΩΣ μετά τις γιορτές.. για να μην προκληθεί αναστάτωση γιορτινές μέρες στο μαγαζί αλλά και για να έχει τον χρόνο να μάθει ακριβώς τι είχε συμβεί! Συμφωνώ… και κλείνουμε με την διαβεβαίωση εκ μέρους του πως μέχρι το τέλος της πρώτης εβδομάδας της καινούργιας χρονιάς… θα με καλέσει εκείνος!   

Ένας τύπος που προσπαθεί να περάσει το προφίλ του επιτυχημένου επιχειρηματία... που νοιάζεται για τον συνάνθρωπο!  

Ε, με τέτοια ανθρωπιστική διάθεση λες ρε παιδί μου… τουλάχιστον θα μπορέσω να συνεννοηθώ και να βρω μια άκρη… διότι δεν μπορεί να κόπτεται για τον διπλανό... και να αδιαφορεί για τον πελάτη του.. που στο κάτω-κάτω συνεισφέρει με τα χρήματα του να έχει επιχείρηση.. και να βγάζει χρήματα για να ζήσει!!!

Αμ δε!!!

Άλλα τα μάτια του λαγού.. και άλλα της κουκουβάγιας, που λέει και το άσμα!!! Άλλα τσαμπουρνάμε δημόσια… και άλλα ποιούμε στον ιδιωτικό βίο!!! 

Οι κλήσεις που του κάνω για να μιλήσουμε από τις είκοσι Γενάρη και μετά… πέφτουν στο κενό! Αφού μου απάντησε με μήνυμα στις δύο πρώτες ότι με καλεί σε λίγο.. και εννοείται ΔΕΝ πήρε ΠΟΤΕ… 

Πλέον δεν απαντά καθόλου.. για να επιβεβαιώσει περίτρανα πως κατά τους υπεύθυνους στα μαγαζιά… είναι και οι αφεντικά κάθε επιχείρησης.. διότι αν δεν ταιριάζεις, δεν συμπεθεριάζεις, αγαπητέ μου!!! ΝΟΜΟΣ!!!

Κατά τα άλλα... φρου-φρου και αρώματα! Να ‘χαμε να λέγαμε!!!  Πώς να με πείσεις, μετά... για τις ευαισθησίες, για τον κοινωνικά αδύναμο, τον άγνωστο άνθρωπο… την στιγμή που δεν μπορείς να είσαι σωστός… με τον γνωστό;;; Ταιριάζουν αυτά;;; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!!! Τότε, πως γίνετε; Απλό, απλούστατο! Κοροϊδεύοντας, ώστε να προβάλλεις κάτι που δεν είσαι.. την στιγμή που ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΣ ΠΛΗΡΩΣ για οποιονδήποτε έχει την ατυχία να υποστεί τα λάθη σου… γιατί έτσι αποφάσισες αφού πιστεύεις πως είσαι ο μοναδικός «έξυπνος»… και όλοι οι υπόλοιποι, ηλίθιοι!!! Μάλιστα!!!

Μόνο που βλέπουμε καθημερινά τέτοιες συμπεριφορές να γυρίζουν πίσω σε αυτόν που τις υιοθετεί… Σε αυτόν που πιστεύει πως είναι «μαγκιά»… να κοροϊδεύεις, να δουλεύεις τον κόσμο, να τον εξαπατάς επειδή θεωρείς πως ο άλλος είναι αδύναμος.. και εσύ δυνατός!!!  

Κάπως έτσι, έχουμε δει πολλές φορές να κλείνουν μεγάλες επιχειρήσεις και να καταρρέουν σαν χάρτινοι πύργοι.. αφού το ΑΔΙΚΟ… ΔΕΝ το συγχωρεί ΟΥΤΕ ο Θεός!!!

Και επειδή έχει παραγίνει το πράγμα.. με αυτή την σάπια κοινωνία… εγώ  ΕΠΑΨΑ ΠΛΕΟΝ να στηρίζω επιχειρηματίες που ΔΕΝ μπορούν να είναι ταυτόχρονα και ΑΝΘΡΩΠΟΙ… και νομίζουν πως με μερικά χαρτονομίσματα μπορούν να υποδυθούν τους ανθρωπιστές… Ξεχνώντας οι ανόητοι, πως πραγματικός μάγκας είσαι όταν διαθέτεις ΨΥΧΗ… όχι φουσκωμένο πορτοφόλι!!!

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου