Τετάρτη 3 Απριλίου 2024

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ να φέρεστε με αγένεια, φανερώνει την γνώμη...που έχετε για τον εαυτό σας!!!

Μου τηλεφωνεί προχτές ένας γνωστός μου, να βοηθήσω ένα φίλο του.

Δεν είχα λόγο να διαφωνήσω, αφού μπορούσα, αλλά επειδή έδωσα στον εαυτό μου την υπόσχεση πως από δω και πέρα.. θα το κάνω ΜΟΝΟ για καλούς ανθρώπους γιατί έχουμε πήξει στους δήθεν και τους παλιοχαρακτήρες..  του ζήτησα το τηλέφωνο να επικοινωνήσω εγώ μαζί του!

Όταν λοιπόν μου απάντησε, δεν πρόλαβα να του αναφέρω τίποτα για τον κοινό γνωστό μας γιατί από το πρώτο δευτερόλεπτο.. ήταν αγενέστατος και φουλ εριστικός…σε τέτοιο σημείο, που ρώτησα τον όνομα του για να  σιγουρευτώ ότι μιλάω με τον ίδιο… γιατί δεν πίστευα αυτό που άκουγα!!!

Καλύτερα όμως να τον έβριζα… γιατί μου κάνει μια επίθεση άνευ προηγουμένου, λέγοντας.. «Τελειώνετε κυρία μου! Πείτε μου τι θέλετε! Για να μου κάνετε ερωτήσεις, με πήρατε;»

Βεβαίως δεν γνώριζε ποια ήμουν.. ούτε φυσικά τον λόγο της επικοινωνίας αλλά όπως εξελίχθηκε το θέμα.. λίγη σημασία είχαν αυτά μπροστά στο «μεγαλείο» του χαρακτήρα του.. που συνέχιζε να με εκπλήσσει.. μέχρι την στιγμή, βέβαια, που του απάντησα κατάλληλα.. δίνοντας παράλληλα και τα «συχαρίκια» μου (αλλοίμονο!) για την «ποιότητα» του χαρακτήρα του!

Αυτός ο νεραϊδογόης λοιπόν, θέλει να λέγεται επαγγελματίας.. να συναναστρέφεται με κόσμο.. και να έχει επιτυχία σε αυτό που κάνει!!!

Βρε, όχι επιτυχία… ούτε ατυχία δεν πλησιάζει τον συγκεκριμένο με τέτοια συμπεριφορά που δηλώνει ΑΚΡΙΒΩΣ…  τα "προσόντα" που έχει, από το πρώτο κιόλας δευτερόλεπτο!

Για τέτοια άτομα η πορεία είναι προκαθορισμένη από τον απαίσιο τρόπο που φέρονται..  απομακρύνοντας κάθε νορμάλ άνθρωπο που δεν θέλει να καταντήσει σαν και δαύτους!

Πάνε οι εποχές που ο καθένας πουλούσε ότι τρελίτσα ήθελε και περνούσε! Άλλαξαν πλέον οι συνθήκες… και όσοι θέλουν να προχωρήσουν... οφείλουν να ΣΕΒΟΝΤΑΙ τον εαυτό τους και κατά συνέπεια… τους άλλους!

Και εσείς οι υπόλοιποι για να ξεκαθαρίσει το τοπίο...

ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΕ χώρο σε όλους αυτούς τους μπουρδολόγους... που δεν είναι σε θέση ούτε ανθρώπινα να μιλήσουν… και νομίζουν πως ΟΛΟΙ τους χρωστάμε... να ανεχόμαστε τον παλιοχαρακτήρα τους!!! (Με αυτό το όνειρο να ζείτε!) 

ΚΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ…

Κάτι τέτοια λαμόγια.. που νομίζουν πως θα επιπλεύσουν με την «μαγκιά» που τους τρέχει από τα μπατζάκια, τρομάρα τους!!! 

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ

Να δίνετε σημασία σε γελοία υποκείμενα που πιστεύουν πως μπορούν να προχωρήσουν στην ζωή τους... με την δηθενιά, το «θεαθήναι», το «φαίνεσθαι» και την ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΗ  ΑΣΧΗΜΙΑ της ψυχής τους!!

ΕΠΙΛΕΞΤΕ

Να έχετε κοντά σας ΜΟΝΟ…ανθρώπους με ευγένεια, ήθος και αγωγή για να επιστρέψουμε πάλι στις όμορφες ανθρώπινες σχέσεις που τις διέπουν η ευγένεια, το χαμόγελο, η καλοσύνη… που τόσο πολύ λείπουν από την καθημερινότητα μας και είναι στο χέρι μας... να επιστρέψουν!!!

 

 

  

 

 

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου