Δευτέρα 22 Απριλίου 2024

Όταν "γνώρισα" τον Γέροντα Ιωσήφ τον Βατοπεδινό!!!


Σε μια από τις πιο σκοτεινές περιόδους της ζωής μου, που όλα πήγαιναν στραβά και δεν φαινόταν από πουθενά φως… «γνώρισα» τον Γέροντα Ιωσήφ τον Βατοπεδινό. Τυχαία ένα βράδυ που έκλαιγα γοερά, πιστεύοντας πως ο Θεός με είχε εγκαταλείψει… και ενώ πήγα να ανοίξω τα μέιλ μου, γιατί περίμενα κάποια απάντηση από μια δουλειά, ούτε ξέρω πως… Ανοίγει μπροστά μου, ένα βίντεο που μιλούσε ο Γέροντας(πρώτη φορά τον έβλεπα)  δίνοντας απάντηση σε αυτό ακριβώς που με απασχολούσε και με στεναχωρούσε πολύ! Τόνιζε λοιπόν...

«Να μην απελπιζόμαστε όταν δεν έχουμε απάντηση από τον Θεό, στο αίτημα μας. Ούτε να πιστεύουμε πως μας ξέχασε… ή δεν μας αγαπάει. Είμαστε παιδιά Του… και όταν Τον παρακαλούμε να μας βοηθήσει, αφήνοντας τα πάντα στα χέρια Του… Τον υποχρεώνουμε κατά κάποιον τρόπο να ενεργήσει η χάρη Του!»

«Ναι καλά…» σκέφτομαι  αυτόματα εκείνη την στιγμή «Τόσες φορές Τον έχω παρακαλέσει και δεν είναι πουθενά….»

Σαν να με άκουσε λοιπόν, συνεχίζει λέγοντας...

«Και αν νομίζεις πως δεν σε ακούει… χτύπα ξανά την πόρτα Του!  Πάλι δεν άκουσε;  Ξανά εσύ!!! Χτύπα, πάλι και πάλι.. και πάλι! Μην εγκαταλείψεις την προσπάθεια! Βλέποντας ο Κύριος την επιμονή και το φιλότιμο σου… θα σου ανοίξει, όχι μόνο την πόρτα… αλλά και την αγκαλιά Του!!! Κάντο.. και θα δεις πόσο δίκιο έχω»

Έμεινα έκπληκτη… μόλις ξεστόμισε αυτά τα λόγια.. γιατί ήταν σαν να γνώριζε το μεγάλο παράπονο που είχα.. και με πονούσε τόσο πολύ!

Δεν θυμάμαι πόσες φορές, είδα εκείνο το βράδυ το συγκεκριμένο βίντεο!

Η Άγια μορφή του με συγκίνησε και εξακολουθεί να συγκινεί την  καρδιά μου… γιατί εκπέμπει μια τεράστια καλοσύνη, που τόσο πολύ μου έχει λείψει στους ανθρώπους... και μια γαλήνη που σε καθηλώνει!!!

Πολλές φορές από τότε…με έχει σηκώσει, μου έχει δώσει κουράγιο.. με έχει εμψυχώσει σε πάρα πολύ δύσκολες καταστάσεις επαναλαμβάνοντας  «να μην τα παρατήσω» γιατί ο Θεός είναι μαζί μου.. ΔΕΝ θα με αφήσει.. και θα κάνει το καλύτερο για μένα!!! Και πάντα.. μα πάντα έχει δίκιο σε ότι μου λέει!!!

Πως μου το λέει;…

Κοίταξε την εικόνα Του με ΠΙΣΤΗ και ανοιχτά τα «μάτια» της ψυχής σου.. και είναι βέβαιο πως θα έχεις και εσύ...  αυτή την επικοινωνία! 

Κάποτε που το είπα σε άτομο το οποίο βρισκόταν σε απελπιστική θέση να προσευχηθεί στον Γέροντα ή με όποιον Άγιο ήθελε... για να της δείξουν ποιον δρόμο έπρεπε να ακολουθήσει... γελούσε και με κορόιδευε γιατί ήταν λέει της φαντασίας μου όλα αυτά.... και δεν υπάρχουν!!! Μάλιστα!!!

Δεν υπάρχουν δηλαδή τα θαύματα που ΒΙΩΝΩ.... είναι της φαντασίας μου!!! Ενώ αν της έστελνα σε καμιά καφετζού, να της αποκαλύψει το μέλλον... θα πήγαινε τρέχοντας... γιατί είναι φυσικό, βλέπεις, μια κυριούλα να γνωρίζει τα σχέδια του Θεού για την αφεντιά της... και να της τα αποκαλύπτει... για μερικά ευρουλάκια!!!  ΑΥΤΟ... θα ήταν αλήθεια!!! ΔΕΝ θα ήταν της φαντασίας μου!!! 

Σε τέτοιο παραλογισμό...έχουμε φτάσει!!! Ας είναι!

Καθένας με τις επιλογές του ορίζει την μοίρα του! Γιατί τι να σου κάνει και ο Θεός... όταν αρνείσαι πεισματικά να χρησιμοποιήσεις το μυαλό που σου έδωσε και απορρίπτεις την δύναμη της αγάπης Του;;;;

Πρόσφατα βρήκα ένα απόσπασμα από μια ομιλία του Γέροντα Ιωσήφ του Βατοπεδινού σε προσκυνητές του Αγίου Όρους.

«Είναι γεγονός ότι η κοινωνία έχει πάθει τέτοια διαστροφή... Έχει γίνει δόγμα της ζωής η διαστροφή, η διαφθορά, η κακοήθεια και η παλιανθρωπιά... Οι διάφοροι τομείς δεν υποστηρίζουν τα ιδανικά της πίστεώς μας και τα ήθη των προγόνων μας, της παραδόσεώς μας... Εντός ολίγου, θα έρθουν φοβερά δεινά...

Προσέξατε να φροντίσετε τις σχέσεις σας με τον Θεό... Είμεθα Έλληνες, είμεθα η φυλή εκείνη την οποία ευλόγησε ο Χριστός μας... Σήκωσε το κεφάλι ψηλά και γίνε ένας γενναίος χριστιανός που αγωνίζεται ηρωικά για όσα αγαπάει...»

Να έχουμε όλοι την ευχή του!!!! 







 

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου