Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2023

Ευαίσθητη μέχρι να "σπάσω"....μετά κόβω!!!


 

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορεί να κάνει κάποιος είναι να

Πιστέψει πως μπορεί να με κοντρολάρει και να με καθοδηγήσει όπως ορίζει εκείνος!

Αρχικά δεν δίνω σημασία…..

Χαμογελώ…….

Γυρίζω την πλάτη και απομακρύνομαι!

Δεν υπάρχει λόγος να μπω στον κόπο να εξηγήσω πως είναι αδύνατον να επιτρέψω, κάτι τέτοιο!

‘Επρεπε ήδη να είχε γίνει αντιληπτό αν υπήρχε λίγη εξυπνάδα... αφού ποτέ δεν κρύφτηκα!

 Είμαι ενήλικη να μπαίνω σε τέτοιες ψυχοφθόρες διαδικασίες αποδεικνύοντας το αυτονόητο…. σε  όποιον επιθυμεί να ξεσπάσει πάνω μου την ανωριμότητα… και τα κόμπλεξ που «κουβαλάει»!

Δεν «σπαταλάω» πλέον,  πολύτιμο χρόνο για ανοησίες που ούτως ή άλλως δεν με αφορούν και δεν με αγγίζουν!

Η φράση λοιπόν….

«’Ετσι  είναι αν έτσι νομίζετε»…..ταιριάζει απόλυτα στην συγκεκριμένη περίπτωση και δίνει την καλύτερη απάντηση σε όσους θελήσουν να ζητήσουν περαιτέρω εξηγήσεις!

Αυτό βέβαια……μέχρι την στιγμή που θα διανοηθεί κάποιος ότι μπορεί  να  ξεφύγει από τα λογικά πλαίσια και να επιχειρήσει να «παίξει» μαζί μου!

Να στήσει δηλαδή  «βρώμικα» παιχνίδια με στόχο  να πλήξουν  την προσωπικότητα, την εξέλιξη μου και ότι έχω καταφέρει μέχρι τώρα….

Να με εκδικηθεί, όπως προστάζει το "άρρωστο" μυαλό του ..

Μόνο και μόνο γιατί δεν αντέχει τον ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟ μου!!! 

Εκεί, όπως καταλαβαίνεις, αλλάζουν άρδην τα πράγματα…..

Με αποτέλεσμα να βλέπει έναν διαφορετικό άνθρωπο  που ούτε καν  φανταζόταν!

Διότι είναι άλλο πράγμα να αδιαφορώ για το ανούσιο και να λυπάμαι για την κατάντια….

Και ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό……

Να  επιτρέψω σε ένα τυχάρπαστο ον….

Να παρέμβει  καταλυτικά στην ζωή μου!!!

χω αναγκαστεί, δυστυχώς, πολλές φορές να αντιμετωπίσω αυτή την «συνομοταξία» αλλά δεν φοβήθηκα ποτέ, ούτε έκανα πίσω γιατί πάλεψα σκληρά… Κουράστηκα…..

'Ιδρωσα…. Θυσίασα μικροχαρές μέχρι να φτάσω εδώ!

 Είναι λοιπόν γελασμένος όποιος διανοηθεί….

Ότι θα ανεχτώ τέτοιου είδους "παιχνιδάκια"!

Αφεντικό του εαυτού μου… είμαι ΜΟΝΟ εγώ!!!

Το «πλήρωσα» λίγο ακριβά, βέβαια στην πορεία….

Αλλά δεν το αλλάζω με όλο το χρυσάφι του κόσμου!

Ουδείς μπορεί να με υποχρεώσει να  «μοιραστώ» τα σκοτάδια του!

Να με ενοχλεί… όταν δεν  ενοχλώ!

Να μου «κλέβει» χαρά… για να «διασκεδάσει» πρόσκαιρα την δυστυχία του!

Να έχει την απαίτηση…. να ρημάξει την ζωή μου, γιατί έχει «τελειώσει»  προ πολλού την δική του!!!

Και αν ΕΣΥ... 

Διανοηθείς να το κάνεις... θεωρώντας  πως δεν φτάνει ποτέ στα άκρα όποιος διαθέτει καλοσύνη και ευαισθησίες….. 

Σε ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΩ…..

Και πίστεψε το για το καλό σου…..

Πως είμαι ευαίσθητη μέχρι να «σπάσω», μετά…..

«ΚΟΒΩ»!!!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου