Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

Να με κακομαθαίνεις στον έρωτα!.....Οι όροι είναι για τα συμβόλαια!!!!





























Ο έρωτας είναι περίεργη κατάσταση!

Δεν μπορείς να σκεφτείς  λογικά…..

Να ταξινομήσεις σκέψεις και πολύ περισσότερο…

Συναισθήματα!

Δεν υπάρχει εξήγηση για τίποτα….

Και αν θελήσεις να αιτιολογήσεις αυτό που συμβαίνει….

Είναι σχεδόν αδύνατον….

Αφού δεν υφίσταται «γιατί» και «πως»!

Μόνο μια αλληλουχία γεγονότων που πιστοποιούν….

Πως βιώνεις μια νέα, «δυνατή» εμπειρία, η οποία «απορρέει» από την παρουσία ενός άλλου προσώπου, στην ζωή σου…

Που  φαντάζει στα μάτια σου ξεχωριστό και μοναδικό!

Και αυτό σε κάνει να θες να είσαι διαρκώς κοντά….

Με αποτέλεσμα η επικοινωνία μαζί του να μετατρέπεται  σιγά σιγά….

Σε ανάγκη!

Αυτή λοιπόν η έντονη επιθυμία  αναζήτησης  είναι το πρώτο δείγμα….

Πως ένα άτομο, αισθάνεται κάτι παραπάνω από μια απλή συμπάθεια για μένα….

Χωρίς ποτέ όμως  να είμαι  σίγουρη για το ποια ακριβώς θα είναι η κατάληξη!

Βλέπεις  οι απόψεις των ανθρώπων αλλάζουν πολύ  εύκολα, πλέον….

Και εγώ δεν είμαι διατεθειμένη να χαλάω την διάθεση μου για κανέναν, εξηγώντας το αυτονόητο!

‘Ασε που οι περισσότεροι έχουν μπερδέψει  την πραγματική έννοια των λέξεων…..

Και μπορεί να ορκίζονται πως  είναι ερωτευμένοι…

Μόνο και μόνο γιατί έλκονται από την εξωτερική σου εμφάνιση….

Και απώτερος σκοπός είναι απλά να ξαπλώσουν με σένα!

Σαφώς και δεν το κατακρίνω αν συμφωνούν και οι δύο πλευρές!

Ο καθένας είναι ελεύθερος να διαθέσει τον εαυτό του όπως νομίζει…..

Σίγουρα όμως αυτό…..

Δεν ονομάζεται έρωτας!

Όταν είσαι πραγματικά ερωτευμένος…

Τον πρώτο ρόλο «αναλαμβάνει» η καρδιά!

«Ενεργοποιούνται» και υπερτερούν «ευγενή» αισθήματα μέσα σου….

Χωρίς να υποτιμώ σε καμία περίπτωση τα υπόλοιπα!

Δεν μπορούν να συγκριθούν, όμως…

Με την  χαρά που «πλημμυρίζεις»….

Και το χαμόγελο που σχηματίζεται στα χείλη….

Στην σκέψη και μόνο, του ανθρώπου που θέλεις!

Και αυτός είναι ένας και  μοναδικός…

Αφού κατάφερε να «κατακτήσει» το μυαλό…

Να «ανοίξει» το "παράθυρο" της ψυχής….

Για να "βλέπει" ουρανό και να "ονειρεύεται"!

Όταν λοιπόν υποστηρίξει κάποιος, πως  είναι ερωτευμένος μαζί μου…..

Θεωρώ πως με βλέπει έτσι!

Τίποτα λιγότερο!

Γι’ αυτό θέλω να μου φέρεται ανάλογα!

Να με προσέχει όπως ακριβώς μου αξίζει!

Να καταλαβαίνει  τις ευαισθησίες μου,  που «μεγαλώνουν» με το «άγγιγμα» του έρωτα!

Να επιθυμεί  τα «θέλω» μου!

Να κατανοεί τα «παραπονάκια»  και να δείχνει επιείκεια όταν «συσσωρεύονται»!

Δεν γίνονται  από εγωκεντρική συμπεριφορά, αλλά από  μεγάλο ενδιαφέρον!

Να συμμερίζεται τις αγωνίες  και να «απορροφά» τους "κραδασμούς" που δημιουργούν κάποιες φορές!

Να «μοιράζεται» τα όνειρα μου γιατί  είναι σημαντικά και αποτελούν «κομμάτι» μου!   

Μην  προκαλεί άσχημες σκέψεις, ούτε αμφιβολίες που κλονίζουν την εμπιστοσύνη….

Γιατί τότε με αναγκάζει να σκεφτώ λογικά….

Που είναι «κόντρα» με το συναίσθημα…

Με αποτέλεσμα να βγαίνουν πάντα διαφορετικά συμπεράσματα….

Από κείνα της καρδιάς!!!

Να με συμβουλεύει….

Να με προστατεύει…. να με σκέφτεται!

Να φροντίζει και να κακομαθαίνει το ενθουσιώδες παιδί που «κρύβω»….

Γιατί «φυλάει» την αθωότητα της ψυχής!

Να «διασκεδάζει» τους φόβους  μ’ ένα γλυκό  νανούρισμα για  να φεύγουν μακριά…

Ηρεμώντας τις ταραγμένες νύχτες μου!

Να «ακυρώνει» τις δυσκολίες μ’ ένα χαμόγελο….

«Ανοίγοντας» με την πίστη του για μένα, καινούργιους  δρόμους!

Εκτός απ’ τα «μεγάλα», να είναι γενναιόδωρος και με τα «μικρά»…..

Εκείνα που οι άλλοι προσπερνούν ως ασήμαντα….

Αλλά εγώ τα ονομάζω χατίρια  που προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη χαρά και ικανοποίηση, στην καθημερινότητα!

Να μπορεί  να διακρίνει πως δεν «χωράνε» εγωισμοί……

Και η παράδοση «άνευ όρων», συνιστά νομοτέλεια!

Γιατί δεν υπάρχει άλλος αληθινός τρόπος να βιώσεις τον έρωτα….

Αν δεν σταθείς «αδύναμος» μπροστά του….

Για να αποκτήσεις την αξιοσύνη….

Να «θυσιάσεις» χωρίς δισταγμό……

Το μέτρο…..


Στο «βωμού» του υπέρμετρου!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου